תקנון שימוש באתר

תנאי השימוש באתר: Ilanajewelrydesign  

  1. כללי
    1.1. ברוכים הבאים לאתר Ilanajewelrydesign בכתובת Ilanajewelrydesign.co.il (להלן: "האתר"). האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת תכשיטים מעוצבים ותכשיטים ייחודים בעיצובה של המעצבת אילנה ענטר (להלן:" המוצרים" ו/או "התכשיטים").


    1.2. האתר הינו בבעלות של המעצבת אילנה ענטר ע.מ 055986269 להלן: "העסק" ו/או "הנהלת האתר" ו/או "הבעלים").

    1.3. גולש יקר, הנך מתבקש לקרוא, בעיון רב, את התקנון ותנאי השימוש באתר. כל שימוש באתר של כל משתמש ו/או אדם ו/או גוף הגולש ו/או צופה ו/או עושה שימוש באתר בכל דרך אחרת, בין במישרין ובין בעקיפין, לרבות בכל תוכן ו/או שירות בו (להלן: "המשתמש" ו/או "הלקוח"), מהווים הסכמה מצד המשתמש לתנאי השימוש באתר, ללא כל הגבלה או הסתייגות. תנאי השימוש מסדירים את היחסים בין המשתמש לבין הנהלת האתר והם עשויים להשתנות מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של הנהלת האתר. ככל והמשתמש אינו מסכים להוראה מהוראות התקנון ותנאי השימוש, עליו להימנע משימוש באתר.

    1.4. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות, למחוק ו/או להוסיף על התקנון ותנאי השימוש בכל עת וללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת ו/או בדיעבד, מעבר לפרסום ההוראות הרלוונטיות בתקנון ותנאי השימוש עצמם. כל תוספת ו/או שינוי שנעשה באתר, בתוכן האתר ו/או בתנאים אלה יחייבו את המשתמש באתר עם המשך השימוש בו. לפיכך, הנהלת האתר ממליצה למשתמש לעיין בתנאים אלה מעת לעת. שימוש המשתמש באתר לאחר ביצוע השינויים כאמור מעיד על הסכמתו לשינויים אלה.

    1.5. מובהר כי התקנון ותנאי השימוש חלים על כל צפייה ו/או שימוש באתר, בכל מכשיר קצה – בין באמצעות מחשב ובין באמצעות מכשיר תקשורת אחר (כגון טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב), בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת ו/או אמצעי תקשורת אחר.

    1.6. נוסח תנאי השימוש המחייב והקובע בכל מועד הינו הנוסח המפורסם באתר. תוקף תנאי השימוש הינם מצטברים ולא לחילופין והם יפורשו כמתקיימים זה לצד זה ולא מצמצמים זה את תחולת זה.


    1.7. התקנון ותנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדים לנשים וגברים כאחד.

    1.8. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות האתר בכל עת וללא הודעה מוקדמת מראש.


    1.9. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות בתקנון ואינן משמשות לצורך פרשנותו.

 

  1. השירותים המוצעים באתר:

    2.1. האתר מציע את הפעולות ו/או התכנים ו/או השירותים, כדלקמן: רכישת מוצרים, שיתוף ושליחת מוצרים מהאתר ע"י המשתמש באמצעות דואר אלקטרוני ו/או רשתות חברתיות, הרשמה לאתר, הצטרפות למועדון הלקוחות של האתר והרשמה לדיוור (קבלת מידע שיווקי ופרסומי באמצעי המדיה השונים) .


    2.2. באתר ניתן להתרשם ממגוון מוצרים רחב וכן לרכוש ממגוון ייחודי של תכשיטים. התכשיטים הייחודיים עשויים כסף טהור 925, גולדפילד וסנטסטיל.

    2.3. הנהלת האתר משקיעה מאמצים רבים על מנת לספק למשתמש באתר תוכן אמין, מלא, זמין ומדויק.

 

  1. השימוש באתר:

    3.1. אין לעשות שימוש באתר למטרות בלתי חוקיות.


    3.2. השימוש באתר הינו לצרכים פרטיים בלבד. אין לעשות שימוש באתר לצרכים מסחריים ו/או צרכים אחרים שלא אושרו מראש ובכתב על ידי הנהלת האתר. רכישת התכשיטים הינה לצרכים פרטיים בלבד והמשתמש ו/או הלקוח מתחייב שלא לסחור בתכשיטים ו/או למוכרם לצד ג'.



    3.3. המשתמש באתר אינו רוכש זכויות כלשהן באתר ו/או זכויות אחרות הטמונות ו/או קשורות באתר ו/או זכויות בגין המוצרים המוצגים באתר, למעט הזכות לשימוש באתר כמפורט בתקנון ובתנאי השימוש.


    3.4. למען הסר ספק, אין לעשות שימוש בכל אמצעי ו/או יישום מחשב, לרבות תוכנות חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מהאתר. וכן אין ליצור ו/או להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר הכולל תכנים מהאתר ללא אישורה המפורש ובכתב של הנהלת האתר.


    3.5. במסגרת השימוש באתר, המשתמש מתחייב למסור פרטים נכונים, מדויקים, עדכניים ומלאים אודות זהות המשתמש.

    3.6. מוטלת חובה על המשתמש לדווח להנהלת האתר באופן מיידי, ככל וקיים חשש לשימוש לרעה ו/או להתחזות ו/או לשימוש בפרטים אישיים של מי מהמשתמשים באתר ו/או צד ג'. וכן לדווח על כל פרסום פוגעני, מטעה או בלתי הולם בהם נתקל המשתמש במהלך השימוש באתר, והנהלת האתר תעשה את כל הדרוש לפעול להסרת התוכן ו/או הפרסום הפוגעני כאמור, בכדי לספק למשתמש סביבה וירטואלית נעימה ובטוחה.

    3.7. הנהלת האתר עושה את כל הדרוש כדי שהאתר ושירותיו יהיו נגישים וזמינים למשתמש. חרף האמור, הנהלת האתר, אינה יכולה להתחייב לזמינות רצופה ונטולת תקלות. ככל שתהיינה תקלות, תפעל הנהלת האתר להשיב את האתר לפעילות מלאה.

    3.8. יובהר כי מעת לעת, תושבת פעילות האתר לצורכי תחזוקה, שדרוג ועדכון המוצרים. הנהלת האתר תפעל להחזיר האתר לפעילות מלאה מהר ככל הניתן.

    3.9. למען הסר ספק מובהר, כי להנהלת האתר נתונה הרשות, בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי למנוע ממשתמשים את הגישה למידע המצוי באתר, היה והתנהגותם אינה הולמת ו/או ביצעו שימוש בלתי ראוי ו/או בלתי סביר באתר, לרבות אי ציות להוראות התקנון ותנאי השימוש.

    3.10. הנהלת האתר אינה אחראית לנזק ישיר או עקיף ככל ויגרם מהפסקת פעילות האתר וכן לא יינתן פיצוי כספי ו/או זיכוי בגין הפסקת פעילות האתר כאמור לעיל.

  2. רכישה והזמנת מוצרים:

    4.1. רכישת המוצרים באתר כפופה למילוי התנאים המקדמיים המצטברים המפורטים להלן והמשתמש מצהיר ומתחייב, כי הוא מבינם והם מתקיימים לגביו במלואם:

    4.1.1המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והמשתמש קטין (מתחת לגיל 18) או איננו כשיר לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס – יחולו במקרה כזה הוראות חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, התשכ"ב-1962.


    4.1.2. המשתמש באתר הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

    4.1.3. המשתמש באתר הינו הבעלים של כרטיס אשראי ישראלי ו/או בינלאומי תקף ו/או אמצעי תשלום חוקי אחר. חל איסור מוחלט לעשות שימוש בכרטיסי אשראי של צד ג' שלא ע"י הבעלים.

    4.1.4. המשתמש באתר הינו בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט ובעל כתובת מגורים בישראל.

    4.2. בכפוף לעמידה בתנאים המפורטים בסעיף 4.1 לעיל, מוזמן המשתמש לרכוש איזה מבין המוצרים המופיעים באתר, בתמורה למחיר המופיע לצד כל מוצר ובתוספת דמי משלוח.

    4.3. הצגת המוצרים השונים באתר אינה מהווה "הצעה" ולמען הסר ספק הליך הרכישה על ידי המשתמש לא יהווה "קיבול". הנהלת האתר רשאית בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי למנוע ממשתמשים את הגישה למידע המצוי באתר ו/או לסרב לאשר ביצוע הזמנות היה והתנהגות המשתמש אינה הולמת ו/או ביצע שימוש בלתי ראוי ו/או בלתי סביר באתר, לרבות אי ציות להוראות התקנון ותנאי השימוש. למשתמש לא תהיה כל טענה בנוגע לרכישה שלא בוצעה ו/או בוטלה.

    4.4. הזמנת המוצרים באתר תעשה על ידי המשתמש באתר. מילוי כל הפרטים, באופן מדויק ומלא, מהווה תנאי מקדים לביצוע הרכישה באתר.

    4.5. המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת.

    4.6. לא ניתן לממש יותר מקופון אחד בהזמנה.

    4.7. הנהלת האתר רשאית לעדכן מעת לעת את מגוון המוצרים ואת המחירים באתר לרבות עלות דמי המשלוח, ללא הודעה מראש.

    4.8. תמונות המוצרים המופיעות באתר הן להמחשה בלבד, באופן שייתכנו שינויים לרבות הבדלי צבעים וגוונים בניהם לבין המוצרים אשר יסופקו בפועל. למשתמש לא תהיה כל טענה בנוגע לאי התאמות כאמור.

    4.9. התשלום באתר מתבצע באמצעות סליקה של כרטיס אשראי ו/או באמצעות PayPal ו/או באמצעות שיחה טלפונית באמצעות מוקד שירות הלקוחות של האתר (להלן: "אמצעי התשלום"). הנהלת האתר מכבדת את מרבית כרטיסי האשראי.

    4.10. תהליך הרכישה מתבצע כדלקמן (להלן: "תהליך הרכישה"):

    4.10.1. הרכישה באתר תתבצע על ידי בחירה של מוצר ממגוון הקטלוגים והמוצרים באתר, בדרך של לחיצה (הקלקה) על המוצר המבוקש וציון הכמות המבוקשת, סוג המוצר, מידה, חריטה ולחיצה על "הוספה לסל" ובחירת סוג המשלוח בתוספת דמי משלוח ו/או בחירה על-ידי "איסוף עצמי" (להלן: "תהליך בחירת המוצר"). יצוין כי בחלק מהמוצרים באתר יש לבחור באפשרויות בחירה נוספות.

    4.10.2. לאחר סיום תהליך בחירת המוצר, על המשתמש ללחוץ על "מעבר להזמנה" לצורך הזנת הפרטים הבאים: כתובת דואר אלקטרוני, שם מלא, כתובת מגורים מלאה, טלפון ועוד (להלן: "המידע האישי"). בשלב זה רשאי המשתמש להירשם לאתר בהתאם לשיקול דעתו וכן יוכל לעדכן כתובת אחרת למשלוח שאינה כתובת מגוריו.

    4.10.3. לצורך השלמת תהליך הרכישה, נדרש המשתמש לאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, רק לאחר מכן ניתן יהיה לבצע תשלום על ידי לחיצה על "שליחת הזמנה" ומעבר לדף התשלום. בתום התהליך, תשלח הודעה למשתמש על אישור הרכישה בכתובת האימייל.


    4.11. על אף האמור, משלוח המוצר ייעשה אך ורק לאחר פירעון מלוא התשלום בגין המוצר שנרכש. דמי המשלוח ישולמו יחד עם התשלום בגין המוצר שנרכש.

    4.12. יובהר כי הנהלת האתר תחייב את אמצעי התשלום של המשתמש בגין רכישת המוצר/ים מיד עם השלמת תהליך הרכישה באתר ובכפוף למדיניות חברות האשראי השונות.


    4.13. על מנת להימנע מתקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים ומלאים במסגרת תהליך הרכישה. מסירת פרטים שגויים ביודעין מהווה הפרה של תנאי השימוש והתקנון ובנסיבות מסוימות יכול ויינקטו הליכים משפטיים נגד משתמשים.

    4.14. משלוח באמצעות שליח ו/או חברת שליחויות כרוך בדמי משלוח נוספים אשר יחולו על המשתמש, זאת בכפוף לתקנון ובהתאם למדיניות חברת השליחויות.


    4.15. ככל שלא יתקבל אישור אמצעי התשלום בגין הרכישה, תימסר על כך הודעה למשתמש והוא יידרש למסור אמצעי תשלום חלופי. בנסיבות אלו הנהלת האתר אינה מתחייבת לשמור את ההזמנה של המוצר עבור המשתמש. יובהר כי הזמנה לא תטופל בטרם אישור אמצעי התשלום.



    4.16. הזמנת המוצרים כפופה לזמינותם במלאי ומותנית כאמור באישור התשלום ובאישור סופי של הנהלת האתר. ככל שהמוצר אינו זמין במלאי לא תהא הנהלת האתר מחויבת באספקתו. למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, ישיר או עקיף אשר ייגרם למשתמש ו/או לצד שלישי. בנסיבות אלו, תשיב הנהלת האתר כל סכום ששילם המשתמש, ככל ששילם, ו/או תבטל את החיוב של אמצעי התשלום ככל ובוצע.

    4.17המשתמש מצהיר כי הינו מודע לחוקים ולתקנות המסדירות את השימוש בכרטיסי         אשראי בכל הנושאים הנוגעים ל-"רכישה מרחוק" ו/או "עסקת אינטרנט".

 

  1. אספקת מוצרים:

    5.1. בתום תהליך הרכישה ובכפוף לאישור התשלום, יישלח המוצר לכתובת המגורים ו/או לכתובת אחרת שאינה כתובת המגורים כפי שציין המשתמש כאמור לעיל (להלן: "הכתובת למשלוח"), באמצעות חברת השליחויות ו/או על-ידי "איסוף עצמי" בתיאום מראש.

    5.2. על המשתמש לוודא כי המוצר שנבחר והפרטים האישיים נכונים ומדויקים. הנהלת האתר לא תישא באחריות למקרים בהם ההזמנה בוצעה ברשלנות ו/או בחוסר תשומת לב, לרבות מקרים בהם צויין על ידי המשתמש פרטי משלוח שגויים, טעות בכמות המוצרים ו/או טעות בסוג המוצר הנבחר. יודגש כי החובה למלא פרטים נכונים מוטלת על המשתמש ובמידה והוזנו ו/או צוינו פרטים שגויים, הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות בשל כך.


    5.3. הנהלת האתר מצהירה כי המוצר שנרכש יסופק לחברת השליחות ו/או יהיה מוכן לאיסוף עצמי עד 3-4 ימי עסקים מאישור ההזמנה. תכשיטים בהזמנה אישית /מידות מיוחדות/ חריטה יסופקו לחברת השליחויות עד 14 ימי עסקים.

    5.4. המשלוח נעשה באמצעות דואר ישראל ו/או חברות שליחויות חיצוניות (להלן: "חברת השליחויות"). מועדי האספקה המצוינים באתר ובתקנון הינם בכפוף לתקנון חברת השליחויות. המוצר יסופק ישירות לכתובת למשלוח ו/או יימסר לסניף הדואר הסמוך לכתובת המשלוח, בהתאם לבחירת המשתמש כאמור לעיל.

    5.5. זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

    5.6. ככלל, ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ, למעט אזור הערבה והעיר אילת וכן יהודה ושומרון ואזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. עם זאת, האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת השליחויות. הנהלת האתר רשאית, אך לא מתחייבת, לספק את המוצרים גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. במקרה זה, גם אם ההזמנה התקבלה ונקלטה בשרתי האתר, לא חלה חובה על הנהלת האתר לספקה. במידה והמשתמש מתגורר באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם עימו מראש מקום איסוף סמוך.

    5.7. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר שייגרם למשתמש ו/או למי מטעמו ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש ו/או ביצוע רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שייגרמו מכל סיבה שהיא. בכפוף להוראות דיני הגנת הצרכן ומבלי לגרוע מכל הסעיפים כאמור בתקנון זה וכן על-פי דין. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה שבוצעה באתר ואשר במסגרתה נגרם נזק כאמור לעיל.

    5.8. הנהלת האתר אינה מתחייבת לזמן המשלוח של המוצר שנרכש ולא תישא בכל אחריות במקרה של עיכוב אשר אינו נובע ממעשיה, לרבות כאמור במקרה של הזנת כתובת שגויה על ידי המשתמש, במקרים הקשורים לפעילות של ספקים שונים ו/או מלאי המוצרים ו/או במקרים של "כוח עליון" ו/או מקרים אחרים אשר אינם בשליטתה, לרבות תקלות הנובעות מחברת השליחות או כל תקלה אחר הנובעת ממחדל או מעשה של חברת השליחויות, אמצעי תחבורה או כל גורם אחר אשר אינו בשליטתה של הנהלת האתר.

    5.9. יובהר כי ככל שהנהלת האתר תציין זמן משלוח ביחס למוצר מסוים מדובר בזמן משלוח משוער התלוי בזמינות המוצר במלאי ובחברת השליחויות.

    5.10. במקרים בהם חברת השליחויות אינה מספקת שירות לכתובת שסיפק המשתמש, עלות המשלוח תהא על פי העלות שתקבע על ידי חברת השליחויות ובתיאום מראש עם הלקוח.


    5.11 הנהלת האתר רשאית לעדכן את עלות דמי המשלוח וזמן האספקה לרבות הטבת משלוח חינם, בכפוף לשיקול דעתה וללא הודעה מראש.
  1. ביטול עסקה:

    6.1. אופן רכישת מוצרים וביטול עסקה באתר כפופים לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות.

    6.2. הנהלת האתר תגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם (להלן: "דמי ביטול").

    6.3. יובהר כי בנסיבות של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה ו/או פגם– עלויות המשלוח של המוצר יחולו על המשתמש בלבד.


    6.4. מובהר, כי עסקת רכישה של מוצרים בהזמנה אישית לרבות מידות בהתאמה אישית וחריטות, אינה ניתנת לזיכוי ו/או ביטול ו/או החלפה.

    6.5.ביטול עסקה ייעשה מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר באמצעות משלוח הודעת ביטול בכתב ע"י הלקוח באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת info@ilanajwelrydesign.co.il ובכפוף להחזרת המוצר תוך 14 ימים בדואר רשום או במסירה אישית ובתיאום מראש בכתובת יפתח 7 תל אביב יפו.

    6.6. ביטול עסקה של "איסוף עצמי" יעשה עד 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות משלוח הודעת ביטול בכתב ע"י הלקוח באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת info@ilanajwelrydesign.co.il ובכפוף להחזרת המוצר תוך 14 ימים בדואר רשום או במסירה אישית ובתיאום מראש בכתובת יפתח 7 תל אביב יפו.

    6.7. מבלי לגרוע באמור לעיל, ככל והודעת הביטול תשלח תוך 14 ימים ע"י המשתמש, אולם  המוצר לא יוחזר בתוך 14 ימים, הנהלת האתר רשאית שלא לבטל את העסקה.


    6.8. הודעת הביטול תכלול את הפרטים הבאים: תאריך העסקה, פרטי הרוכש (שם מלא, כתובת, טלפון), פרטי העסקה ופירוט עילת הביטול.

    6.9. בביטול עסקה יזוכה הלקוח בגין המוצר בלבד, עלות דמי משלוח לא תוחזר.

    6.10. ביטול עסקה ע”י המשתמש כפוף לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.


    6.11. החלפת המוצר תזכה את המשתמש בזיכוי כספי, בגובה עלות המוצר במועד רכישתו ובכפוף להחזרת המוצר כשהוא באריזתו המקורית ומבלי שנפל בו כל פגם ו/או לא נעשה בו שימוש.

    6.12. הנהלת האתר אינה אחראית לאובדן ו/או פגם שנפל במהלך החזרת מוצר ושנשלח ע"י המשתמש לכתובת העסק. האחריות על החזרת המוצר תחול על המשתמש בלבד. ככל ולא התקבל המוצר שנשלח ע"י המשתמש-לא תבוטל העסקה.


    6.13. במידה והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך.

    6.14. הנהלת האתר לא תאפשר ביטול עסקה ולא תהא אחראית לכל נזק או חבות במקרים של חשיפת המוצר לתנאים סביבתיים חריגים אשר אינם תואמים לשימוש סביר במוצר ו/או נוגדות את הנחיות התקנון ותנאי השימוש באתר.

    6.15. הנהלת האתר מתחייבת לספק למשתמש מוצרים תקינים ואיכותיים. על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח מיד להנהלת האתר על כל אי התאמה או פגם באמצעות בקשה מתאימה בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני, זאת לא יאוחר מ-14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. וכן על המשתמש לאפשר להנהלת האתר לתקן את הפגם ו/או אי ההתאמה ולהחליף את המוצר הפגום במוצר תקין בכפוף להחזרת המוצר הפגום. במידה ואי ההתאמה או הפגם לא ניתנים לתיקון ו/או במידה והמשתמש סירב להצעת הנהלת האתר, כספו יוחזר לו, בכפוף להחזרת המוצר הפגום.

    6.16. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל במקרים מסוימים הזמנות, לרבות, אך לא רק, במקרים הבאים: במידה ותימצא טעות, לרבות טעות אנוש בפרטי המוצר, מאפייניו, מחירו וכיו"ב כפי שהופיעו באתר; במידה שיתגלה כי הזמנת המוצר נעשתה בניגוד להסכם ו/או בניגוד לתנאי השימוש ו/או תוך פגיעה בצד שלישי. הודעה על ביטול עסקה על ידי הנהלת האתר תימסר למשתמש באמצעות משלוח דואר אלקטרוני לכתובת אשר נמסרה על ידו.

 

  1. אחריות

    7.1. הנהלת האתר מעניקה אחריות למוצריה לתקופה של שנה אחת מיום הרכישה ומכסה מוצרים שנפל בהם פגם בייצור או בשיבוץ, בכפוף להצגת חשבונית קניה.

    7.2. האחריות אינה כוללת ואינה מכסה: שבר, חבלה, קרע, שריטות לרבות נזק כלשהו שנגרם משימוש לא סביר ובניגוד להוראות התקנון.

    7.3. מובהר כי התעקמות טבעות אינה מוגדרת כפגם בייצור ולכן אינה בגדר אחריות.

    7.4. משך זמן תיקון המוצר הינו עד 14 ימי עסקים.

    7.5. האחריות אינה כוללת אובדן מלא ו/או אובדן חלק מהמוצר כדוג': תליון/חרוז ועוד.

    7.6. יובהר כי בנסיבות של מימוש אחריות– עלויות המשלוח של המוצר יחולו על המשתמש בלבד.

    7.7. למען הסר ספק, חל איסור לחשוף את המוצר לחומרים כימיים או תנאי סביבה אשר עלולים לפגוע באיכותו, לרבות חשיפת המוצר לחומרי ניקוי, תכשירים קוסמטיים, מי ים, מי בריכה, ג'קוזי, ספא, מלחים, גופרית וכן מומלץ להסיר את המוצר לפני פעילות ספורטיבית.

    7.8. אם נפלה טעות בתום לב בתיאור הפריט באתר לא יחייב הדבר את הנהלת האתר.

    7.9. מימוש האחריות מותנה בהחזרת המוצר, באמצעות דואר רשום לכתובת: יפתח 7 תל אביב-יפו או במסירה אישית ובתיאום מראש בכתובת הנ"ל.

    7.10. בתום תיקון המוצר ניתן לאסוף את המוצר במסירה אישית בתיאום מראש ואו לקבלו באמצעות חברת השליחויות בתוספת תשלום דמי משלוח כאמור לעיל.

    7.11בכל מקרה בו נפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר, לא תהא החברה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שנבע מהטעות והמשתמש מצהיר, כי ידוע לו שייתכנו טעויות באתר.


  2. קניין רוחני

    8.1. אתר זה כולל תכנים מקוריים לרבות תמונות, מידע אשר הבעלים ו/או הנהלת האתר הינם בעלי זכויות הקניין הרוחני בהם, וכן תכנים ומידע אשר הבעלים ו/או הנהלת האתר הינם בעלי ההרשאה הנדרשים לשם עשיית שימוש בהם.


    8.2. השימוש באתר אינו מקנה למשתמש כל זכות לעשות שימוש בקניינו הרוחני של העסק ו/או הבעלים ו/או Ilanajewelrydesign ו/או הנהלת האתר ו/או של צדדים שלישיים.

    8.3. אין להעתיק באופן מלא או חלקי, להציג בפומבי, להפיץ, לבצע בפומבי, להעביר לרשתות החברתיות ואמצעי המדיה השונים, לעבד או ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מהתכנים הנ"ל, בכל אמצעי שהוא, בלי הסכמה בכתב ומראש מצד הבעלים ו/או הנהלת האתר. חל איסור על כל שימוש בתכנים הנ"ל ובסימני מסחר המופיעים באתר ו/או לוגו האתר ללא אישור מפורש לכך מראש ובכתב מהבעלים ו/או הנהלת האתר.

  3. אבטחת מידע ושמירה על הפרטיות:

    9.1. הנהלת האתר נוקטת בכל אמצעי הזהירות הדרושים על מנת לשמור על חסינות המידע אודות משתמשי האתר ועושה שימוש בשרתים מאובטחים לצורכי אבטחת מידע ורכישה בטוחה. עם זאת, יובהר כי הנהלת האתר אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת של המידע באתר מפני חדירה של גורמים עוינים ו/או חשיפה של המידע באתר על ידי פעולות אחרות המנוגדות לדין. ככל שצד שלישי יחדור לאתר ו/או יעשה שימוש במידע בכל דרך אחר, לרבות במקרים המהווים "כוח עליון", לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תביעה נגד הנהלת האתר.


    9.2. הנהלת האתר עושה שימוש במידע האישי שנמסר ע"י המשתמש במהלך רישום לאתר ו/או ביצוע רכישה ו/או רישום למועדון הלקוחות לצרכים פנימיים בלבד ובהתאם לחוק הגנת הפרטיות תשמ"א-1981, לרבות יצירת קשר עם המשתמש, אספקת המוצרים ודיוור פרסומות ומידע שיווקי.

    9.3. הנהלת האתר עושה שימוש בכלים וטכנולוגיות שונות ואוספת מידע אודות המשתמשים באתר (להלן"cookies" :). מדובר בנוהל סטנדרטי הנהוג במרבית אתרי האינטרנט. השימוש ב- cookies  הינו חלק בלתי נפרד מהאתר ואישורו מאפשר להנהלת האתר לייצר עבור המשתמש חוויית קנייה יעילה ומותאמת אישית. משתמש  העושה שימוש באתר מאשר ומקבל את מדיניות ה-cookies. למען הסר ספק, קיימת למשתמש האפשרות לחסום את קבצי cookies.

    9.4. מובהר כי הנהלת האתר אינה עושה שימוש מסחרי במידע ו/או בפרטים האישיים של המשתמש ואינה מוכרת ו/או מעבירה ו/או משכירה במידע זה עם צדדים שלישים.


    9.5. על אף האמור לעיל, רשאית הנהלת האתר לעשות שימוש ו/או להעביר את המידע האישי לצד שלישי במקרים בהם בוצע מעשה או מחדל ו/או מעשה בלתי חוקי/מוסרי הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בהנהלת האתר ו/או במשתמשים ו/או בצדדים שלישיים כלשהם. וכן במקרים התקבל בידי הנהלת האתר צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי, וכן בכל מחלוקת או הליכים משפטיים.

    9.6.מבלי לפגוע באמור לעיל מוסכם בזה, כי הנהלת האתר רשאית להמחות את התחייבויותיה (אם וככל שיש או יהיו כאלה) ולהסב זכויותיה, בכל עת לצד שלישי, על-פי שיקול דעתה הבלעדי.

    9.7. מובהר כי בסיום ההתקשרות עם האתר, תהיה הנהלת האתר רשאית למחוק מהשרתים את כל המידע הדיגיטלי המצוי ברשותה אודות המשתמש ולא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תלונה ו/או השגה בקשר עם פעולה זו.

  1. משלוח הודעות פרסומיות:

    10.1. מובהר, כי בעשיית שימוש באתר ע"י המשתמש, הינו נותן הסכמתו לשמירת הנתונים במסד הנתונים של האתר, כפי שנמסרו על ידו. כמו כן בעת רכישת מוצרים באתר נותן המשתמש את הסכמתו למשלוח הודעות שונות מהאתר אליו, בין באמצעות הדואר האלקטרוני, המובייל, הרשתות החברתיות ובין בכל דרך אחרת.

    10.2. בכוונת הנהלת האתר לעדכן את המשתמשים בפרסומים ועדכונים אודות האתר. עדכונים, כאמור יישלחו בעקבות מידע המצוי שנאסף או נמסר על ידי המשתמשים השונים במהלך השימוש באתר. בעשיית שימוש באתר ע"י המשתמש, הינו נותן הסכמתו למשלוח פרסומים שונים, ובכללם תוכן שיווקי, לרבות באמצעות דיוור ישיר, על-פי הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. התוכן השיווקי עשוי להישלח במגוון דרכים לרבות אך לא רק באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים בטלפון נייד (SMS), פקס, דיוור ישיר, חיוג טלפוני אוטומטי וכיו"ב.


    10.3. משתמש שאינו מעוניין בקבלת הודעות כאמור לעיל, מוזמן לשלוח בקשה בכתב להסרה מרשימת התפוצה של האתר באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת info@ilanajwelrydesign.co.il. הנהלת האתר תפסיק את משלוח הפרסומים השונים בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-30 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה.

 

  1. הפרת התקנון ותנאי השימוש:

    11.1. המשתמש באתר מתחייב לשפות את הנהלת האתר ו/או הבעלים ו/או העסק ו/או מי מטעמו, בגין כל נזק, אובדן-רווח או הוצאה שייגרמו עקב הפרת התקנון ותנאי השימוש, לרבות הוצאות משפטיות. אין בשיפוי כאמור כדי לגרוע מכל סעד שהנהלת האתר, ו/או הבעלים  ו/או מי מטעמו זכאים לו על פי דין.


    11.2. המשתמש יפצה וישפה את הנהלת האתר ו/או הבעלים ו/או מי מטעמו ו/או צד שלישי כלשהו בגין כל טענה, תביעה, דרישה, הפסד, אובדן רווח, תשלום, הוצאה, עלויות וחבויות, לרבות תשלומי ריבית ותשלום שכר טרחה לעורכי דין והוצאות משפט, אשר ייגרמו לאתר ו/או לבעלים ו/או למי מטעמו על-ידי המשתמש כתוצאה משימוש בניגוד להוראות התקנון ותנאי השימוש. מובהר, כי בעשיית שימוש באתר ע"י המשתמש, הינו נותן הסכמתו כי התחייבותו זו לשיפוי תחול בכל מקרה, בין אם האתר ו/או הבעלים ו/או מי מטעמו הם צד לתובענה ובין אם לאו.

    11.3. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, ישלם המשתמש את סכומי הנזק הנובעים מאחריותו, כאמור לעיל, מיד עם דרישתה הראשונה של הנהלת האתר ו/או הבעלים ו/או מי מטעמו. דרישת תשלום כאמור לא תגרע מכל סעד אחר כאמור לגבי הצורך בשיפויה של הנהלת האתר ו/או הבעלים ו/או צד שלישי בגין הנזק שנגרם באותו עניין.

    11.4. המשתמש יהיה מנוע מלהעלות כל טענה ו/או דרישה כלפי הנהלת האתר ו/או הבעלים ו/או מי מטעמו, בכל הקשור לגבולות האחריות של המשתמש לנזק כאמור.

  2. סמכות שיפוט וברירת דין

    12.1. על כל שימוש באתר ו/או על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הנובעים משימוש זה ו/או בכל דבר ועניין אחר הקשורים באופן ישיר או עקיף לאתר יחולו הוראות התקנון אך ורק דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור ו/או הנובעת מתנאי שימוש אלה תהא נתונה לבית המשפט המוסמך בעיר תל אביב-יפו, והדין המהותי והפרוצדוראלי אשר יחול יהיה הדין הישראלי, אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר.

    12.2. תנאי שימוש אלה מהווים את ההסכם המלא בין המשתמש לבין הנהלת האתר בכל הנוגע לאופן השימוש באתר ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב, הנוגעת לשימוש באתר ובתוכנו.


    12.3. אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.

    12.4. כל שיהוי, ויתור, ארכה, איחור או הימנעות מצד הנהלת האתר למימוש זכויותיה ו/או בדרישת קיום תנאי מתנאי שימוש אלה ו/או הסכמתה לסטות מתנאי השימוש לא יהוו תקדים, לא יחשבו לוויתור ו/או הסכמה מצד החברה ואין להסיק מהן גזירה שווה למקרה אחר.

    12.5. תנאי השימוש המפורטים לעיל אינם יוצרים ולא יפורשו כיוצרים כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין החברה.

 

  1. יצירת קשר:

    13.1. אנו מציעים ללקוחותינו שירות תיקונים בתשלום וללא מגבלת זמן מיום הרכישה. ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר בכתובת האימייל: info@ilanajwelrydesign.co.il.

    13.2. אם נתקלת בבעיה בכניסה/בהרשמה לאתר ו/או אם קיימת שאלה בנוגע להוראות התקנון ומדיניות האתר, נשמח לעמוד לרשותך בכל עניין בכתובת האימייל info@ilanajwelrydesign.co.il. נציגנו ישיבו לפנייתך בתוך 14 ימי עסקים.

מדיניות 

משלוחים:

דואר ישראל רשום

זמן אספקה משוער עד 14 ימי עסקים.

(ההזמנה תועבר לדואר ישראל תוך 3-4 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה ותגיע לסניף הדואר הסמוך אליכם עד 14 ימי עסקים).

אנו עושים את מירב המאמצים לספק ללקוחותינו שירות מהיר ויעיל.

שליח עד הבית:

זמן אספקה משוער עד 7 ימי עסקים.

(ההזמנה תועבר לחברת השליחויות תוך 3-4 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה ותגיע לביתכם עד 7 ימי עסקים).

לקוחות יקרים, נא וודא נוכחותכם בשעות היום בכתובת למשלוח.

אנו עושים את מירב המאמצים לספק ללקוחותינו שירות מהיר ויעיל.

חשוב לדעת:

***זמן האספקה הינו משוער וייתכנו עיכובים במועדי האספקה.

***זמן היצור המשוער לתכשיטי חריטה / שם בהזמנה אישית הינו עד 14 ימי עסקים.

איסוף עצמי ללא עלות בתיאום מראש.

 

החלפות והחזרות:

  • ביטול עסקה יתאפשר עד 14 ימים, מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם (איסוף עצמי– עד 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה באתר), בכפוף לתנאים הבאים:
  • הודעה על ביטול העסקה תשלח ע"י הלקוח בכתב לכתובת info@ilanajwelrydesign.co.il.
  • המוצר יוחזר ע"י הלקוח עד 14 ימים בדואר רשום או במסירה אישית בתיאום מראש בכתובת יפתח 7 תל אביב-יפו.
  • ביטול העסקה הינו בכפוף להצגת חשבונית ובכפוף להחזרת המוצר באריזתו המקורית כשהוא, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  • לא ניתן לבטל עסקה בגין מוצרי חריטה או מוצרים בהזמנה אישית.
  • בגין ביטול העסקה יגבו דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או העסקה, או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם (עלות דמי משלוח לא תוחזר).
  • עלויות המשלוח בגין החזרת/ משלוח המוצר יחולו על הלקוח. 
  • בתום ביטול העסקה, יזוכה כרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה בהתאם למדיניות של חברות האשראי השונות.

אחריות:

  • תקופת האחריות הינה לתקופה של שנה אחת מיום הרכישה.
  • האחריות מכסה מוצרים שנפל בהם פגם בייצור או בשיבוץ, בכפוף להצגת חשבונית קניה.
  • האחריות אינה כוללת ואינה מכסה: שבר, חבלה, קרע, שריטות לרבות נזק כלשהו שנגרם משימוש לא סביר ובניגוד להוראות התקנון. 
  • האחריות אינה כוללת אובדן מלא ו/או אובדן חלק מהמוצר כדוג': תליון/חרוז ועוד.
  • עלויות המשלוח של המוצר יחולו על הלקוח.
  • מימוש האחריות מותנה בהחזרת המוצר, באמצעות דואר רשום או במסירה אישית בתיאום מראש בכתובת יפתח 7 תל אביב יפו.
  • משך זמן תיקון המוצר הינו עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו.
  • בתום תיקון המוצר ניתן לאסוף את המוצר בתיאום מראש או לקבלו באמצעות חברת השליחויות בתוספת תשלום דמי משלוח כאמור לעיל.